Voor een opdrachtgever in Bleiswijk zijn we op zoek naar een backoffice medewerker. Dus ben jij die administratieve duizendpoot en krijg je er energie van als alle administratie op orde is? Lees dan snel even verder.
Wat worden je voornaamste werkzaamheden?
De functie is voor minimaal 32 uur per week. Het takenpakket bestaat uit de volgende werkzaamheden:
- Controleren en tijdig accorderen van aangeleverde urenstaten
- Digitaliseren, archiveren en bijhouden van documentatie
- Opstellen van contracten, brieven en overige personeelsdocumenten
- Bewaken, aanzeggen en opvolgen van contracten
- Invoeren, verwerken, controleren en bijhouden van personeelsgegevens
- Ziekmeldingen verwerken en bijhouden
- Opstellen van periodieke rapportages op administratief gebied
Wie is onze opdrachtgever?
Onze opdrachtgever is een uitzendbureau dat werd opgericht in 1997. Op dit moment telt het uitzendbureau zo'n 31 medewerkers, en ze zijn op zoek naar een backoffice medewerker om hun team uit te breiden. Ze zijn gevestigd in Bleiswijk. Onze opdrachtgever heeft als ambitie om door de inzet van uitzendkrachten de arbeidsprocessen bij haar klanten efficiënt, effectief en soepel te laten verlopen. Ze werken voornamelijk met arbeidsmigranten in de sectoren productie, logistiek en montage.
Wat verwachten we van jou?
- Minimaal MBO werk- en denkniveau
- Enige ervaring in een soortgelijke functie is een pré
- Praktijk Diploma Loonadministratie is een pré
- Goede beheersing van Microsoft Office
- Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
- Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar
Wat hebben wij te bieden?
- Een salaris tussen de € 2.500 en € 3.200 , uiteraard afhankelijk van de kennis en ervaring die jij met je meeneemt
- 25 vakantiedagen
- Pensioenregeling
- Reiskostenvergoeding afhankelijk van de woon-werk afstand
- Persoonlijke ontwikkeling in de vorm van trainingen en cursussen