416

Medewerker Bedrijfsbureau

Van € 2000 tot € 3000 per maand
Krimpen aan de Lek
40 uur
MBO
Ben jij een echte alleskunner en houd je van afwisseling? Lees dan snel verder want dan is onze opdrachtgever op zoek naar jou! Als Medewerker Bedrijfsbureau zorg je voor de tijdige coördinatie van de transportplanning en alle logistieke taken die daarmee verband houden. Jouw missie? Ervoor zorgen dat klanten hun leveringen op tijd in handen hebben. Als dat is gelukt, is het tijd om de administratieve werkzaamheden die daarbij komen kijken af te handelen.

Wat zijn je voornaamste werkzaamheden?

  • Dagelijks contact met orderpickers en productieleider om de tijdigheid en correctheid van de levering te garanderen
  • Juiste documentatie voorbereiden: werfbonnen, productiebonnen, pakbonnen, vrachtbonnen, export- en douane documenten
  • Dagelijkse administratieve verwerking van de verkoop- en productiebonnen
  • Archiveren van de documenten volgens interne eisen
  • Inkomende goederenstroom op korte termijn begeleiden en afhandelen
  • Levertijd bewaking korte termijn inkopen
  • Dagelijks contact met interne klant en/of vestigingen
  • Planning personeelsbezetting: bestekzoekers/bedrijfsbureau

Wie is onze opdrachtgever?
Onze opdrachtgever is een familiebedrijf dat bestaat sinds 1741, het is een toonaangevende groep van bedrijven, die actief is in de import, verwerking en verkoop van hout en houtproducten. Ter aanvulling hierop kunnen ze in hun eigen machinale nagenoeg alle houtbewerkingen op maat uitvoeren. Onze opdrachtgever heeft klantgerichtheid hoog in het vaandel staan, hun klanten zijn o.a. hout- en bouwmaterialenhandel, houtverwerkende industrie, grond-, weg- en waterbouw, jachtbouw en export. De medewerkers zijn specialisten op hun gebied en beschikken over ruime kennis en ervaring om de klant zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Aanvullende kenmerken van onze opdrachtgever zijn: kwaliteit, flexibiliteit en leverbetrouwbaarheid.

Wat verwacht onze opdrachtgever van jou?

  • Een afgeronde MBO 4 opleiding bij voorkeur Logistiek
  • 1 tot 3 jaar werkervaring als planner of logistiek coördinator
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Oplossing gericht denken en snel schakelen
  • Prioriteiten stellen is voor jou geen probleem
  • Zelfstandig werken past bij jou
  • Je bent leergierig

Wat heeft onze opdrachtgever te bieden?

  • Een uitdagende baan met veel zelfstandigheid
  • Een marktconform salaris
  • Goede pensioensregeling
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Bedrijfsuitjes, georganiseerd door eigen personeelsvereniging

Word jij de onmisbare held(in)
van het Bedrijfsbureau
? Kom aan boord en maak deel uit van het team dat samenwerkt om de transportplanning en alle toffe logistieke klussen tot een succes te maken. Samen zorgen jullie ervoor dat klanten op tijd hun leveringen ontvangen, terwijl je ook nog eens die administratieve taken tackelt. Klinkt als een avontuur dat je niet wilt missen, toch? Solliciteer vandaag nog en geef je carrière een boost! Stuur je cv naar hans@breevaartpersoneel.nl en neem contact op met Hans op 06 27312297. Ontmoeten we je snel? De koffie staat al klaar

Kan ik u helpen?

Neem contact op met

Parkzoom 24
2922 CT
Krimpen aan den IJssel

+31 180 - 471 585
info@breevaartpersoneel.nl
© 2024 Breevaart Personeel  - Sitemap - Website realisatie door Vanderperk Groep